Luciatåg

Har precis kommit hem från ridskolan där vi firat Lucia. Alla ridskolehästarna och nästan alla privathästar följde med, och dom som inte hade häst följde med gående(därbland jag).
Bullen fick stanna hemma, så jag tog med mig vovven, klädde ut mig till tomte och gick sist i tåget med några härliga personer från ridskolan.
 
Hästarna skötte sig utmärkt trots bussar, folk och kamerablixtar. Vi red till herrgården i samhället, och sen tillbaka. Tåget leddes av lilla Rasmus som drog en rockard.
 
Har inte några bra bilder då min kamera på mobilen är kass i mörker, men förhoppningsvis får jag tag i bättre bilder sen. Bilderna visar tyvärr inte alla hästarna och ryttarna, men några :)
 
Efter blev det fika i cafeterian, och viggo gjorde vad han kunde för att tigga av folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0