Min morgon

Uppe relativt skapligt idag, har hamnat i en vinterdepp-period och har lite svårt att ta mig upp tidigt på mornarna. Men nu har jag ätit frukost, kollat på musikhjälpen som visas i SVT 2 och är redo för att sticka till stallet och släppa ut hästarna.
 
Är ledig idag, vilket jag verkligen inte tänkt. Men jag ska jobba extra mycket nästa vecka, så dom tyckte att jag kunde stanna hemma idag. Det tackar jag inte nej till, för då hinner jag greja med hästarna ordentligt, städa hemma och skotta snö.
I eftermiddag är det tänkt att jag ska åka till ridskolan och delta i deras luciatåg genom samhället. Till häst självklart, om man har tillgång till en :)
Om jag lyckas gräva fram transporten och byta däck på den, tänkte jag att Bullen skulle få följa med. Får se hur det går.
 
Nä, nu ska hästarna ut i snön! Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0