Sjuk!

Får ursäkta för den dåliga uppdateringen, men jag har haft så mycket annat att göra.
 
Har gått och blivit jätteförkyld, så jag sitter här hemma och gör ingenting. Har ont i hela kroppen, så frågan är om jag inte har lite feber också. Känner mig helt borta i skallen, så om jag skriver osammanhängande eller liknande är det därför.
 
Sov fram till 11 ungefär, gick upp och åt innan jag satte mig vid tv:n ett tag. Ca 2 timmar senare kände jag att jag ville krypa ner i sängen, men annan jag hann dit svängde jag in på toan och spydde 2 gånger. De var den frukosten de..
Kröp ner i sängen och halvsov några timmar. Johnnie åkte på en middag med halva sin familj, vilket vi bestämt igår innan min sjukdom tog fart. Efter det var vi bjudna på fest, vilket Johnnie också får åka på utan mig. Han har i alla fall ett gäng kompisar som åker dit.
 
Nu har jag ätit en sväng till och duschat. Skönt att få skölja av sig en del av den snuskiga förkylningen! Satte mig sen vid tv:n med datorn i knät, men har inte lust med nåt alls. Ska nog krypa ner i sängen ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0