Dag 1.

Dag 1 - 10 saker jag vill göra innan jag dör

Har inte funderat så mycket på detta, men jag radar upp några saker jag kommer på nu direkt :)

1.) Hoppa fallskärm
2.) Rida i galopp på en sandstrand
3.) Fjällvandra
4.) Springa terrängloppet "Tjurruset"
5.) Åka till Skottland
6.) Köpa en gård
7.) Tatuera mig
8.) Testa mina gränser ordentligt
9.) Skaffa en ordentlig kamera och börja fota mer "seriöst"
10.) åh, nu blev det svårt..en sak till..hm..tjäna pengar på nåt kul. Starta nåt eget företag som får pengarna att rulla in på nåt jag ser som ett intresse. Till exempel bli duktig fotograf och tjäna pengar på de.

Vad vill du göra innan du dör? Nåt speciellt som känns extra viktigt? vore kul att få höra vad andra siktar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0