Fastkörning

Sitter just nu i Johnnies timmerbil och väntar på att han ska lasta klart. Hur jag hamnat här? Ja..haha..de är en lång historia :)

För att göra denna långa historia kort: Johnnie körde fast med timmerbilen i mina hemtrakter, så jag fick komma och rädda honom. Får berätta mer sen, har även några trevliga fastkörningsbilder att visa! Så håll utkik efter nya inlägg. Tar det när jag får tid.

Har jobbat nu på morgonen då jag ska till ridskolan i eftermiddag. Meningen var att jag skulle till Åsa och mocka för att sen fortsätta hem och sova lite. Men ja, se så det blev! Sånt är livet om man lever med en åkare, ständig "jour".. Tur att man inte är kinkig :)

Snart ska Johnnie ha lastat klart, så jag kan återgå till mockandet. Sova kommer jag inte hinna, men de får jag leva med! Kommer vara sliten ikväll dock. Gick upp halv 3 imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0