GRUSK

Nu är mitt första möte med GRUSK avklarat. GRUSK står för "Gimo Ridklubbs Ungdomssektion" där jag gått och blivit ordförande.
Tyvärr blev vi inte många, men det var väntat från mitt håll. GRUSK har legat vilande i ca 6 månader, så jag tror inte folk tänker så mycket på det nu. Men när vi kommit igång ordentligt får vi nog mer uppmärksamhet.

Vi blev bara 3 stycken, men det räckte för att vi skulle kunna sitta och planera, skratta och komma med idéer. Vi hade massor att prata om, trots att jag inte alls kände dom sen tidigare. Vi kom överrens direkt, och hade jättetrevligt.

Vi planerade in några saker, och jag är jättetaggad! Ska bli så kul att komma igång med aktiviteterna!

Minns inte alla datum just nu, men får återkomma med de sen. En del saker, till exempel Drop-in ridning, är ju till för alla, även dom som inte är medlemmar.

Drop-in ridning innebär att man får komma till ridskolan en viss tid och datum för att rida lite. Man rider i en kvart, så man får testa på lite bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0