jobb

Fick några kommentarer på inlägget om mina funderingar angående att byta jobb:


Postat av: jimmy

bra arbetsgivare växer inte på träd dom heller :)

2012-02-11 @ 14:30:21


Postat av: Malin

Prova på nåt nytt i typ ett år?

2012-02-12 @ 10:07:40



Bra arbetsgivare växer verkligen inte på träd! Jag har inte haft många jobb, men hör mycket från familj och kompisar. Trivs jättebra med dom jag jobbar med nu. Visst finns det alltid saker man kan vilja ändra på, och några saker har jag tänkt ta upp och prata med dom om.
Jag har haft tur som hamnat på ett så bra ställe!

Funderar lite fram och tillbaka på om jag ska testa nåt annat, men vad!? Med risk att låta löjlig, men korna är mitt liv.. Finns några saker jag klurat lite extra på, t ex jobba i skogen eller köra lastbil. Men inget känns så hemma som hos korna. Men det kanske bara är jag som är feg?

Haha, jag försöker äta kakan och ha den kvar! Trivs jag så borde jag ju stanna, men vi får se. Just nu är jag så less, men förhoppningsvis blir det bättre när våren kommer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0