Kiropraktor-besök

Tog morgonmjölkningen idag föatt efter jobbet kunna åka till kiropraktorn för ett återbesök. Har inga direkta besvär, utan är mest stel och vill förebygga skador. Har ju trots allt ett hårt jobb..



Tyckte knäckandet tog mer idag om man jämför med förra gången. Men jag har känt att hon fått loss en del spänningar, för numera kan det knäppa till i ryggen då och då, förut var det helt tyst och spänt :)

Det är verkligen med skräckblandad förtjusning jag går dit. Det låter väldigt obehagligt, men är otroligt skönt efter! Kändes som om jag fick en mjukare och bättre hållning när jag gick därifrån. Härligt!

Ska tillbaka om en månad, sen ska jag nog klara mig hela sommaren. Vi ska testa lite vad som passar mig bäst.

När jag var klar i stan åkte jag hem och lagade mat. Lyxade till det med lite finare mat nu när jag hade gott om tid. Efter maten åkte vi över till grannarna för att fika, prata och kolla på tv. Ett mysigt sätt att avsluta dagen på.

Nä, nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0