Byta jobb?

Känner mig lite less på jobbet just nu. Har tappat gnistan, och det känns jättejobbigt! Jag tycker verkligen om mitt jobb, och älskar att få vara nära korna varje dag, men jag har hamnat i en liten(förhoppningsvis tillfällig) svacka.
Jag tycker att jag har världens bästa jobb, och tycker synd om stackare som ska sitta på kontor hela dagarna. Tänk att vara ute i friska luften, få motion och vara nära djur och natur varje dag! Och få pengar för det :)



Antar att det är med jobb som med förhållanden. Ibland är allt jättebra, och ibland trillar man ner i svackor. Allt kan inte vara guld och gröna skogar jämt!
Men efter snart 5 år är dehär nog första gången jag verkligen börjar bli lite orolig. Är det dags att testa nåt annat?

Det jobbigaste är nog resan till och från jobbet som är nästan en timme enkel resa. Att komma hem kl 20.00 varje kväll är också påfrestande.

Jag tänker inte säga nåt till chefen, han blir bara nervös. Dom verkar ju nöjda med mig och vill inte att jag ska sluta. Dehär går nog över, hoppas jag.. 


Kommentarer
Postat av: jimmy

bra arbetsgivare växer inte på träd dom heller :)

2012-02-11 @ 14:30:21
Postat av: Malin

Prova på nåt nytt i typ ett år?

2012-02-12 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0