Marinerad viltgryta

Sitter här med ett glas vin efter en väldigt lyckad söndag.

Igår fixade jag en marinad till hjortköttet jag haft i frysen, och har låtit det stå över natten. Idag när jag kom hem satte jag igång med matlagningen, en marinerad viltgryta.
Tog ett tag, men blev väldigt lyckat! Lyxade till det med tända ljus och fin dukning, när jag ändå var igång med en fin söndagsmiddag :)





Blev jättebra, och jag är väldigt nöjd. Serverade grytan tillsammans med hasselbackspotatis, vilket var en bra kombination.
Nu är jag mätt och belåten. Sitter och snuttar på vinet jag drack till maten, samtidigt som jag kollar på Wallander. Såhär ska en söndag sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0