Sur och grinig..

Idag har jag varit riktigt grinig och hemsk. Humöret har gått upp och ner hela tiden, vilket är jättejobbigt! 
Ena stunden har jag skrattat och varit glad, för att sen helt plötsligt vara riktigt sur. Måste vara dom där "kvinnliga hormonerna" som spökar.

Hatar verkligen att gå omkring och vara sur utan orsak, men jag kan bara inte rå för det. Emellanåt är allt och alla idioter bara.. Och när jag är på det humöret gäller det att ha tålamod och hålla sig ur vägen!

Min stackars chef måste ha beröm för att han höll sig lugn och sansad i min närvaro när jag både gett honom sura blickar och elaka uttalanden. Ska ta och be om ursäkt sen för mitt hemska beteende :)

Nu är jag iaf hemma i soffan och tar det lugnt. borde egentligen sova nu, men fastnade framför en tv-serie. Har snart varit uppe i ett dygn..



Nu måste jag verkligen ta tag i min träning iaf, för träning gör att man inte har lika mycket problem med humöret. Såna här problem hade jag aldrig förut när jag tränade regelbundet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0