Joggingtur i mörkret

Kom hem riktigt tidigt idag från jobbet, härligt! Och det är fredag, kan det bli bättre?

Sprang 2 km idag med, precs som igår. Var inte speciellt sugen först, ville helst mysa ner mig i soffan..Trots bristen på motivation drog jag på mig träningskläderna och begav mig ut i mörkret. Vovve fick självklart följa med, annars skulle han bli sur.
Han kommer alltid springande när jag drar på mig träningskläderna, för då vet han att han har en chans att få följa med.
Han får dock inte jämt följa med, för han har rätt dålig kondis och orkar inte springa längre sträckor.



Viggo är så härlig när man kommer hem från jobbet. Han hälsar glatt, sen springer han alltid och hämtar sin boll som han ska visa. Samma sak varje gång, och han ser så lycklig ut över att ha sin boll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0