Snabb uppdatering

Hejsan Hoppsan!
Smet in en snabbis på kontoret nu efter min "frukost nr 2" här på jobbet. Jobbar ju som vanligt förmiddag nu på onsdagar för att kunna rida lektion på kvällen.
Efter frukosten blev jag så såsig i skallen att jag tänkte att en snabb titt på internet skulle få mig att vakna till lite. Eftersom jag tog morgonmjölkningen igår med har jag inte hunnit sova så mycket. Får berätta mer om gårdagen sen..

Nu ska jag iallafall ut en sväng till och klippa några kvigor och kor, skotta rent ett foderbord och fixa mina dagliga sysslor. När jag kommer hem ska jag sova några timmar, annars orkar jag inte ridningen ikväll!

Återkommer när jag har mer tid..

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0