En dag i Kungsberget

Idag spenderade jag större delen av dagen i Kungsbergets backar tillsammans med mina syskon, Robins tjej, och 2 kompisar till Jimmy och Robin. Ett gäng på 7 personer blev vi alltså.

Vi hade verkligen jättekul, och det var riktigt bra väder och temp. Nu har jag äntligen kommit hem hem och tagit en skön dusch.

Tog några bilder under dagen, men tyvärr har min lilla prick på linsen kommit tillbaka. Den kommer och går, måste vara nåt skräp som fastnat och hoppar omkring :) Mycket irriterande, framförallt när den är i mitt ansikte på ett av korten!

Redo för start!


Syrran posar inför kameran :)


Jimmy redo att åka.


Robin, Maria och Anders.


Maria fotar. Hon var duktig och fotade en hel del under dagen :)


Anders och Håkan.


Min härliga bror Robin, som inväntar start!


Maria


Utsikten. Fint väder hela dagen, men riktigt soligt och fint på förmiddagen.


Anders!


Jag och syrran, varav jag har den fina pricken på mig :) Ser väldigt kul ut!


Grabbarna grus! Jimmy och Håkan längst upp i backen.


Har fler bilder, men dom kommer senare. Får räcka såhär tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0