Väntar..

Sitter just nu i soffan och väntar på grabbarna. Vi ska nämligen över till några grannar och fika, men grabbarna eldar ute i trädgården och känner jag om rätt kommer dom stanna kvar där ett tag till.

I väntan på dom sitter jag här med datorn i knät, Bandit Rock i radion och tv:n påslagen. Inte ofta det händer, brukar nöja mig med dator och tv.. Kollar på tv:n när datorn går trögt :)


Har precis städat och diskat, så jag känner mig rätt duktig. Skönt att ha det värsta gjort så att jag inte behöver bry mig så mycket om det resten av helgen. Behöver diska lite till bara(vore skönt med en diskmaskin!) och röja upp i sovrummet. Har kläder överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0