Bloggtips

När jag är på internet så brukar jag alltid göra samma saker, dvs uppdatera bloggen(om inte anslutningen är för dålig) och ta en snabbtitt på facebook. Det har liksom blivit en vana.
Ibland, när jag har väldigt tråkigt kan jag läsa lite på nån blogg. Tyvärr lessnar jag snabbt, så jag följer sällan bloggar längre än nån månad högst. Sen hittar jag nån ny som jag emellanåt besöker.
 
Just nu är det hästbloggar jag gillar att läsa, och efter att ha följt dressyrmupparna.se en period tröttnade jag. Nu har jag precis börjat kika in på gennes.se istället. Tycker att det verkar vara en duktig och klok tjej. Får se hur länge jag stannar där..
 
 
Nån som har bra tips på bloggar? Inga såpakändisar och liknande, jag har faktiskt ett så pass intressant liv att jag inte sjunker ner på den nivån.. Vill ha inspirerande och intressanta bloggar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0