Dop

Idag har jag och Johnnie varit på dop. Det var Elin och Kemppi(Joni) som döpte sin lilla Svea.
Svea var lite upprörd i kyrkan, men lugnade sig snabbt. Allt var så fint så! :)
Inte ofta man är i kyrkan numera, så det var härligt att få vara där igen, på nåt annat än begravningar..
 
Efteråt bjöds det på smörgåstårta, efterrätt och kaffe.
 
Jag ville ha nåt färgglatt och passande på dopet, så jag lånade en långklänning av syrran. Har inte handlat sommarkläder på väääldigt länge, så jag kände att jag inte hade nåt fint. Då är det tur att man har en syrra som shoppar desto mer och dessutom har samma storlek :)
Jag har inte burit klänning på jättelänge, och har nog aldrig burit en långklänning. Ovant!
 
 
Tack Elin, Kemppi och lilla Svea för ett fint dop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0