Mitt Midsommatfirande

Har precis vaknat, fyllt ett glas med vatten och satt mig i soffan med datorn i knät. Känner mig lite småsliten efter gårdagen.. Tror mest att det beror på att jag kom i säng ca 3-4 i morse, och självklart lite på ölen jag drack. Men jag var faktiskt rätt städad i år, var inte så sugen på att dricka! Men några öl slank ner.
Johnnie sover fortfarande, och kommer nog må mycket dåligare än mig idag.. Det var mycket av anledningen till att jag inte dricker så mycket längre, orkar och vill inte vara bakis. Vill hinna göra en hel del dagen efter!
 
Börjar bli hungrig nu också, ska nog rota fram något smarrigt att äta..
 
Hade i alla fall ett väldigt trevligt midsommarfirande igår. Åkte hem till Elin och kemppi där vi grillade, bjöds på smarrig efterrätt och drack. Kom iväg till parken vid 12-tiden, så vi hann vara där inne 2 timmar innan dom stängde.
Träffade mycket trevligt folk, som samtalsämnerna var lika många som personerna jag träffade :)
Avslutade dagen med att träffa på 2 fulla göteborgare som ville ha skjuts en sträcka som man går på ca 15 minuter.. ehh.. Jag skrattade och talade om att vi är på landsbygden nu, där kan man bli tvungen att ibland gå lite..!
 
Jaha, nu då? Just ja, jag var ju hungrig.. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0