Strömsholm

Igår åkte jag, mamma och syrran till Strömsholm för att kolla på hästtävlingar, shoppa och träffa min moster. Det har blivit en tradition att åka dit, men det var flera år sen syrran var med senast. Så det var jättekul att hon var med, och det var kul att åka iväg och umgås lite :)







Vi åkte på lördagen för att få se ponnyhoppningen, vilket vi tycker är roligast! Mycket mer variation bland hästarna. Vi stannade även till vid kaninhoppningen och det var härligt att se! Vilka skutt dom små pluttarna kunde göra :)

Ett inlägg om vad jag köpte kommer inom kort..

Kommentarer
Postat av: anna "lillanna"

Va lustigt. jag va också där på lördagen. fast vi kollade mest på dressyren... :-)

Svar: Haha, vi kanske gick förbi varandra men kollade åt olika håll? Vi åkte tyvärr strax innan dressyren började..hade varit kul att se!
Anna!

2012-06-30 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0