4 saker jag tycker är tändande

Nästa pukt på listan är att jag ska räkna upp 4 saker jag tycker är tändande. Gissar att det handlar om vad som är tändande hos det motsatta könet(eller vad man nu gillar) så det är det jag kommer räkna upp :)

1) Killar i arbetskläder! (har valt helt rätt jobb, och umgås med helt rätt människor för att få se mkt arbetsklädda killar! haha..)

2) Killar som kör stora maskiner och bilar. (typ samma "inom parantestext" som ovan)

3) Killparfym, får aldrig nog..Älskar att känna doften av en riktigt god parfym!

4) Killar som vågar/kan hantera djur. Det är ju trots allt djur jag fyller mina dagar med, så självklart tänder jag på killar som hanterar djur. Lite moderinstinkt-känslor är nog inblandade också :)

Suddig bild på Johnnie som leder ut Bullen till hagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0