9 saker om mig själv..

9 saker om mig själv:

1.) Jag är otroligt lättretlig när jag är hungrig..

2.) Jag har ett bra luktsinne, det kan chefen intyga! Kan av den anledningen inte lukta på parfymer för länge, får väldigt ont i huvudet.

3.) Älskar våren! Deppar ner mig under vintern, men blir som en kalv på grönbete när solen kommer tillbaka :)

4.) Jag har väldigt mycket överskottsenergi! Fråga Johnnie om ni är tveksamma..

5.) Har inte mycket tålamod och tröttnar därför väldigt snabbt om det inte händer nåt. Hatar t ex att vänta på personer och liknande.

6.) Jag har jobbat på mitt nuvarande jobb i snart 5 år.

7.) Älskar djur! Har ägt allt från katter och kaniner till kor och hästar.

8.) Är väldigt barnslig av mig, vilket jag ärvt från mamma..

9.) Har hjälpt till i ett travstall när jag var yngre. Det var där jag träffade Bullen för första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0