Dagens planer

Nu blir det städning i ca 2 timmar innan jag ska vidare till ridskolan. Skönt att man kom upp rätt tidigt så att man får lite tid till såna här sysslor :)

På ridskolan ska vi ha drop in-ridning, dvs barn och vuxna får komma och testa på att rida. När det är klart ska jag svänga förbi brorsan och sköta om hans tjejs hund och hästar. Dom ska nämligen vara borta över dagen så hon frågade om jag kunde fixa det. Inga problem då jag ändå har vägarna förbi.

Efter det ska jag hem till mamma och pappa en sväng. Ska antingen rida eller klippa får. Ridningen är ju roligare, men fårklippningen är viktigast. Får se hur jag gör.

Till sist tänkte vi åka över till grannen som fyller år. Ska bara kolla med henne att det är ok att vi dyker upp :)

Det är dagens planer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0