Hemma igen!

Ursäkta min frånvaro från bloggen, men jag har varit bortrest :)

Igår vid 12-tiden på kvällen kom jag och Johnnie hem efter en veckas semester på Teneriffa. Vi har haft jättebra väder och har bara slappat hela veckan.
Har en del bilder att visa, men det får jag ta en annan gång. Johnnie ska strax sno internet av mig och ha det i lastbilen, så åtminstånde i helgen får ni se bilder!



Nu är det iaf jätteskönt att vara hemma igen, och vad kan vara bättre än att ha riktigt härligt vårväder första dagen hemma!?

Till sist: Jättegrattis till våra vänner Elin och Joni som gick och fick barn medans vi var borta! (just typiskt, man kan inte vara borta en vecka utan att vännerna klämmer ur sig ungar!)
Snarast möjligt vill jag nu komma iväg och titta på lilla Svea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0