Jurassic Park

Igår visades Jurassic Park på tv, en film som nog dom flesta bör känna till? För om inte jag minns helt fel så var det en riktigt stor film när den kom ut 1993.
Jag var nog inte gammal när jag såg den första gången, och det var många år sen jag senast såg den!

Satt som klistrad och kunde knappt lämna soffan. Tycker att det är en väldigt bra film med tanke på hur gammal den är. Dessutom är den rätt ensam av sitt slag!

När vi var små(jag och mina syskon) var vi väldigt "insnöade" på dinosaurier, och jag kunde riktigt mycket om dom. Olika arter, var dom levde och annan intressant fakta. Nu har man dock glömt det mesta..







Har man aldrig sett Jurassic Park bör man göra det, tycker att det är en sån där film man bör ha sett nämligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0