Träning

Kom hem tidigt från jobbet idag, då korna samarbetade riktigt bra. Bestämde mig för att ge mig ut på en joggingtur.
Har varit duktigt och sprungit både i onsdags och torsdags, så inte tänkte jag vara sämre idag! Dessutom skulle inte Johnnie komma hem på några timmar, så då är det bara bra om man kan fördriva tiden lite :)

På med träningskläder, reflexväst och greppa ficklampan. Viggo fick också följa med. Tänkte till en början bara springa en sträcka på ca 2 km, men när jag kom till skylten där jag brukar vända tänkte jag: "äh, vi tar den långa rundan".

Så det blev ca 5 km av bara farten! Sprang hela vägen i ett riktigt friskt tempo, i växlande terräng. Jag har ju inte sprungit på jättelänge, och så sprang jag flera km utan problem! Inte har jag fått träningsvärk heller, fast att allt annat jag gjort gett mig de..Konstigt!



Obs, bilden är gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0