Förkyld

Under gårdagen smög sig en förkylning på. Vanligtvis brukar jag vakna med förkylningen, men den här gången kom den alltså under dagens gång. Sov jättedåligt på natten och vaknade flera gånger.
Tog sovmorgon då sömn är det enda som hjälper mot förkylningar(enligt mig). Åkte till jobbet sent eftersom vi inte hade så mycket att göra idag.
 
Hela dagen har gått trögt, trots att förkylningen lugnade sig under dagen. Brukar ju alltid vara värst på morgonen.. Är så skönt att äntligen vara hemma, nyduschad, nyäten och klar med allt. Bara sängen återstår! Älskar känslan av att krypa ner i sängen och veta att ca 7-8 härliga timmar finns framför mig innan jag ska upp igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0