Ta inget för givet

Det kommer alltid dagar när man inte alls är nöjd med sin kropps utseende. Hur snygg, sexig och läcker kropp man än har, så kommer alltid dom dåliga dagarna som ett brev på posten.
 
När dom dagarna kommer försöker jag tänka positivt. Jag ska vara glad att jag överhuvudtaget har en kropp som tar mig fram här i livet. En kropp som är frisk och fungerande! Det är tyvärr nåt man tar för givet, fram tills den dagen den inte funkar felfritt längre.
Har man tur så är det nåt så naturligt som åldern som börjar sätta stopp för saker och ting. Men har man otur kan det vara en ridolycka, bilolycka eller gud vet vad.
 
Man tar alldeles för mycket för givet. Man är alldeles för ytlig för sitt eget bästa, och glömmer det viktiga här i livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0