Fest hos Johnnies syster

Har precis kommit hem från en trevlig liten fest hos Johnnies syster. Johnnies närmaste var där, alltså bröder, föräldrar m.m.
Vi blev bjudna på både mat och fika, och drickan var dom heller inte snål med. Skulle egentligen vara nykter, men blev så sugen på vitt vin att jag gav efter. Johnnies mamma hade lovat att köra om vi ville ha skjuts.
 
Johnnies bror har nyligen fått tvillingar, och en av dessa langade han över till mig. Förut satt jag på helspänn när jag höll en så liten unge, men nu har jag vant mig. Har övat på Elins och Kemppis lilla Svea!
 
 
Han låg så snällt och sov nästan hela tiden, men mot slutet började han vakna till. Men en napp hjälpte när han började bli gnällig. Sen fick hans mor ta över och mata den lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0