Hemma från jobbet

Sitterv här hemma i soffan och kollar på tv. Johnnie hade ätit så jag fixade bara mat till mig själv idag, matjessill(trodde det stavades mattjesill eller matjesill, men enligt förpackningen stavas det matjessill) och potatis. Tycker att det är jättegott, men Johnnie håller inte med. Därför lagar jag den rätten när jag ska äta själv.
 
Har börjat äta fisk väldigt mycket på senaste tiden. Trodde jag aldrig om mig själv! Har aldrig gillat fisk, men har nu hittat några recept som funkar riktigt bra.
 
Efter middagen blev det choklad till efterrätt. Mums! Det bästa med den här chokladen är att Johnnie inte gillar den, så jag får ha den för mig själv :) Hehe..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0