Lååång promenix

Sådär ja, 1½ timmes promenix i rask takt med vovven. Hade tänkt gå en sväng på ca 4-5 km, men det blev några km till av bara farten.. Både jag och Viggo har mycket överskottsenergi att göra oss av med!
 
Till skillnad från alla andra här i trakten gick jag promenaden när det började mörkna. Tycker att det är mysigt när månen lyser upp vägen framför mina fötter, och lugnet lagt sig över skog och mark.
 
 
Nu har jag satt mig i soffan och planerar att skutta in i duschen och värma mig lite. Men först lite välförtjänt skräpmat! Ser just nu lyserna från Johnnies lastbil ute på vägen, och det betyder att det är dags för mat! Det kurrar i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0