Studiebesök på jobbet, mat och film

Efter loppet duschade jag och åkte sen till Gränby centrum och mötte Camilla. Vi hade nämligen bokat in en halvdag tillsammans :)
 
Handlade fika och åkte sen till mitt jobb på ett litet studiebesök. Har jobbat där i över 5 år och hon har aldrig varit där. Men nu har hon! Hon fotade och kollade nyfiket omkring. Det är ju alltid lika kul att kolla på nya gårdar.
 
Suddig bild på Camilla som grejar med mobilen i kalvstallet..
 
Sen när vi fikat och kollat klart, åkte vi vidare ham till mig. Handlade mat som vi sen lagade till. Lasagne och till efterrätt gjorde vi en paj. Jättegott!
Kollade på en thriller vid namn Julias eyes, men jag gömde mig under filten när det var som läskigast. Har blandade känslor angående såna filmer..
 
Bra var den i allafall!
 
Nu har Camilla som sagt åkt hem. Har varit en superbra dag! Fullbokad till max, men allt har gått jättebra och jag har haft supertrevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0