Besök :)

Idag var min kompis Camilla över en sväng. Vi satt och pratade om allt möjligt, åt pizza och tog det lugnt. Kul att hon hade möjlighet att komma förbi, för det är inte ofta vi ses!
Vi har pratat länge om att ses, och bestämde oss för att ta det nu innan "det värsta" drar igång..Då syftar jag på kejsarsnittet, strålning m.m. Detkänns ju trots allt som om detta är lugnet före stormen.
 
Fick en present också, ett paket innehållande duschtvål, lotion, massageolja och ansiktsmasker. Nu har jag duschat och använt några av dessa grejer, doftar underbart! Får tigga lite hos Johnnie så kanske han kan massera mig lite sen :)
Kan behöva lite massage, för ryggen är verkligen inte bra.. Tabletterna verkar inte ta som dom ska, så jag får nog stå ut tills nästa vecka när jag ska få träffa mina läkare. Hoppas verkligen att det är graviditeten som spökar den här gången, så inte den där förbaskade tumören bestämt sig för att jävlas igen..
Har försökt vila för att lindra ryggvärken, men det blir nästan värre när jag gör det. Känns bättre när jag rör på mig, frågan är om det bara känns bra för stunden då? För är det graviditeten bör ju det hjälpa mer att vila..
 
Nä, nu har jag inte så mycket mer att skriva. Dessutom börjar det bli dags för min dagliga spruta och kvällstabletterna. Återkommer eventuellt senare ikväll..Om jag kommer på något att skriva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0