Trött och sliten

Sov lite oroligt, så jag valde att kliva upp en sväng. Drömde om mitt jobb innan jag vaknade, gör ofta det så det märks att jag saknar det..
 
Passar på att uppdatera hä när jag ändå inte har nåt bättre för mig.
 
Igår träffade jag min föräldragrupp och blev informerad om förlossningar. Det var varmt och jag var jättetrött, så jag satt bara tyst och lyssnade. Var trött hela dagen igår och jag vet inte varför, det var på grund av det nära att jag stannade hemma och vilade istället.
Satt och läste en bok ute i solen innan jag stack iväg till föräldragruppen, och när jag kom hem fortsatte jag med de. Frisk luft behövs, och eftersom jag inte kan röra så mycket på mig får jag välja stillasittande "aktiviteter".
 
 
Den lille i magen verkade också njuta i värmen från solen, låg lugnt och fint för en gångs skull. Men han rörde lite på sig, så vaken var han i alla fall. Men det är klart, han hade väl svårt att sova när det blev så ljust :)
 
Har fått ett datum då den lille ska plockas ut nu, men inget är spikat än. På måndag kommer jag få veta mer, så jag håller på den lilla nyheten ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0