Duktig flicka!

Sådär ja. Nu är mina sysslor för kvällen avklarade, och jag kan med gott samvete krypa till kojs.
 
Nu på kvällen har jag kollat recept, handlat mat, packat upp matkassarna och lagat älgskavsgryta. Ätit. Matat och tröstat liten sur Ludde och sett till att han kommit i säng. Föst trött pojkvän i säng. Diskat och röjt upp lite innan jag slutligen känner mig nöjd.
 
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och låta mig sövas av Johnnies snarkande och Luddes knorrande. Kan tillägga att jag bytt sängkläder och vädrat sängkläderna under dagen, och då är det extra härligt att krypa till kojs!
 
Sov så gott, återkommer med nya inlägg imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0