Massör

På hästtävlingen igår träffade jag på en hästmassör i farten. Pratade lite snabbt med henne och fick hennes visitkort.
Har nämligen länge velat kolla igenom Bullen så att han inte har ont någonstans. Travhästar som gått på travet länge kan ofta ha olika dolda problem, och Bullen är ingen ungdom längre. Jag har inte direkt märkt att han har ont, men tanken kom när jag upptäckte att han inte lika gärna vill galoppera på grusvägar.
Ska jag börja träna honom lite mer målmedvetet så vill jag veta att han inte har några problem. Har redan pratat med min hovslagare och hon säger att hovarna är okej i alla fall.
Helst vill jag att både en massör och en veterinär kollar på honom, för att vara säker.
 
 Gammal bild på mig och Bullen:
 
Tänk om djuren kunde prata, vad enkelt allt vore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0