Party!

I lördags var det fest då en granne hade fyllt 50år några dagar tidigare. Johnnies mamma var snäll och ställde upp som barnvakt, så han fick stanna hemma.
Festen hölls bara ca 1½ km hemifrån, så vi cyklade dit tillsammans med några grannar. Det kom en hel del folk dit i alla åldrar, allt från små barn till pensionärer. En liten rackare hade inte ens lämnat sin mors mage än :)
 
Kul att träffa så många trevliga människor! För för en gångs skull hade jag träffat många av dom som var där. Annars brukar Johnnie känna alla och jag ingen. Jag är inflyttad och har därmed inte samma koll på alla som Johnnie, även om jag bott här i flera år.
Många kom fram och tyckte det var kul att träffa mig med. Alla känner Johnnie och vet därmed vem jag är, och en hel del läser även denna blogg.
 
Det bjöds på både alkohol och mat, och det var så gott! Jag höll mig till öl, för att vara på säkra sidan. Har ju trots allt bara druckit en gång sen behandlingarna blev klara, och då drack jag inte ens mycket. Så risken för att det skulle bli för mycket om jag inte passade mig var stor.
Men jag var i kanonform hela kvällen. Dansade, pratade och hade kul. När jag kände att det började gå utför började jag dricka vatten och höll mig till det resten av natten. Tänk om man kunde vara så duktig jämt!
 
Vid halv 4 på morgonen tackade jag för mig och cyklade hem. SVINKALLT! Johnnie stannade på festen ett tag till, inte mig emot. Lite kul ska han ha efter allt elände.
 
Hade verkligen jättekul! Stort tack till alla närvarande och framförallt dom som fixade en så bra födelsedagsfest.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0