Westerntävling

Har varit på westerntävling större delen av dagen, och eftersom Johnnie var på någon maskinmässa fick Ludde följa med mig.
Dom behövde funktionärer, så jag erbjöd mig och fick ta hand om cafeterian. Ludde var en riktig liten ängel och låg snällt i vagnen nästan hela tiden. Lite småtjurig några korta stunder, men med tanke på hur arg han varit senaste dagarna(efter vaccinationen) så var han riktigt snäll idag.
 
Såg många fina ekipage och det var väldigt intressant att kolla på westernridning då jag aldrig varit på en sån tävling förr. Blev otroligt sugen på att komma upp på hästryggen och börja rida igen.
 
 
Träffade många trevliga människor också, så sällskapet var absolut inte fel det heller.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0