Bandyspel

Veckans innebandyspel är avklarat. Vet inte om det berodde på att jag åt middag strax innan, eller om det helt enkelt var extra hårt spel, man jag blev väldigt trött och svettig.
Härligt att komma hem och vara helt slut i kroppen! Mina ben fick stå ut med mycket idag, verkade ständigt hamna i skottläge. Men vad gör man inte för laget!? Är alldeles rödprickig om benen, och det kommer säkert bli fina blåmärken. Sicken tur att man härdats under alla år med sparkande nötkreatur, det känns ungefär som en hård bandyboll...
 
Väldigt roligt spel idag i alla fall, full fart på alla!
 
 
Nu har jag duschat och sen myst ner mig i soffan. Har lite huvudvärk, så jag har nog spänt mig lite väl mycket nu på eftermiddagen. Så jag tänkte strax krypa till kojs och sova som en stock. Johnnie ligger här bredvid och har redan tjuvstartat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0