Gravid under cancerbehandling

En kompis hörde av sig idag när jag stod och lagade mat. Hon hade läst på expressens hemsida om en kvinna som fött ett friskt barn trots cancerbehandling. Det liknar min historia lite, men den stora skillnaden är att vi alla var helt medvetna om livet som växte i min mage, medans denna kvinna inte visste nåt alls om sin graviditet.
Så när jag insjuknade skräddarsyddes behandlingen efter mitt gravida tillstånd, men självklart behandlas man hårdare från början om man inte är med barn.
Så jag förstår att hon var orolig över hur ungen skulle se ut och må efter hennes behandling..
 
Läs om de här:
http://www.expressen.se/halsa/trodde-cancern-var-tillbaka--var-gravid/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0