Luddes och min förmiddag.

Gick upp rätt tidigt idag. Eller rättare sagt skulle upp rätt tidigt för jag försov mig lite. Men allt gick som planerat sen i alla fall. Duschade, åt frukost, gjorde iordning Ludde och sen åkte vi hemifrån.
Vi skulle nämligen till Kyrkis för att träffa andra mammor med barn. Idag hade vi dessutom besök av en psykolog.
 
Hon sa en del vettiga saker, men de är sånt man själv redan räknat ut. Kul att träffa dom andra i gruppen i alla fall, och kul för Ludde att se lite jämnåriga. Han var snäll(men energisk) större delen av tiden men mot slutet började han lessna. Lyckades lugna honom lite med nappen, som han faktiskt accepterade en stund idag, men det var nog mest för att han började bli lite hungrig. Efteråt fick han mat och blev vägd. Tyvärr i den ordningen, så lite av den extra vikten var ren mjölk.
 
Han började även bli trött, så när vi kom hem kröp vi ner tillsammans i sängen en stund. Ludde somnade nästan direkt, jag däremot hade för mycket energi för att sova en stund och gick upp.
 
Hann äta lunch och bullar innan Ludde vaknade, och nu ligger han och pratar på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0