Morgondagens långa inlägg

Nu har jag skrivit ett jättelångt inlägg om min cancer och allt runtomkring. Det kommer publiceras imorgon kl. 15, och är en möjlighet för bloggens nya följare att få hela historien i ett inlägg.
Dessutom kommer jag visa en bild på hur jag ser ut nysnaggad. Kände nämligen att det var dags att visa de nu, och på så sätt möta en rädsla jag under många månader fasade för. Jag kände mig nämligen så otroligt ful när jag var snaggad. Jag mådde inte dåligt över de direkt, men jag ville inte visa min snaggade skalle. Lite blandade känslor alltså.
 
Och som sagt, det är ett jättelångt inlägg, så ha inte brådis när du ska läsa.. Frågor och funderingar är självklart välkomna, inga frågor är för dumma eller intima. För om man inte frågar får man inget veta, och får man inget veta så lär man sig inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0