Sådan mor - sådan son

En kompis berättade nyligen att hon tyckte Ludde fått mina ögon. Frågade hur mina ögon ser ut, med tanke på att folk tycker att Ludde har så uppspärrade, stirrande ögon. Hon menade på att jag hade stora ögon, vilket Ludde verkligen har ärvt.
Har funderat lite över detta, och konstaterat att vi nog har samma lite halvgalna ögon! Eller vad tror ni efter att ha tittat på dessa bilder:
 

Haha, sådan mor- sådan son! Vad ska Johnnie säga när han inser att han avlat fram en liten kopia av mig? Lika galen och energisk, han tycker ju att det räcker att hålla mig i styr..

Kommentarer
Postat av: camilla

haha gud va underbara bilder <3

2013-12-12 @ 16:13:05
Postat av: Tina

Haha, visste du inte att du hade stora ögon? Syns direkt att det är din onge, kan jag säga :)

Svar: Haha nä, att jag hade stora ögon var något jag totalt missat :)
Info om mig!

2013-12-16 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0