Ingen vidare söndag

Idag har det varit kanonväder ute, men jag har varit tvungen att ligga inne och ha ont. Var uppe halva natten på grund av smärtan, så jag försökte sova lite på dagen. Men jag lyckades bara sova nån timme.. Förutom de har jag läst, kollat på tv och försökt hitta bekväma ställningar att sitta, stå och ligga i.
Emellanåt spelar det ingen roll vad jag gör, det gör ont ändå. 
Men imorgon ska jag ringa barnmorskan och be om råd, för varje dag är en plåga!
 
Nu på eftermiddagen åkte jag och Johnnie till affären där vi handlade lite nödvändigt. Och nu för en timme sedan gick jag en promenad på några km. Först ömmade ryggen, men efter ett tag när musklerna kom igång lite kändes de skönt.
 
Nu är det dags för mat, sen ska jag nog läsa lite till. Har köpt en jättebra bok som jag passar på att läsa i då och då när ryggen bråkar.
 
Några kompisar har bett om bilder på magen, så jag ska regelbundet försöka lägga ut bilder på den så ni ser hur den växer :)
Ljuset var inte bra idag när jag fotade, men ni ser iaf skillnaden från förr..
 
Före graviditeten:
 
Idag, Vecka 18+2, en liten kula börjar ta form :)
 
Hoppas på att mina besvär går att lindra ordentligt, för jag saknar mina hästar! Hade kunnat gett mycket för att få rida dagar som denna då solen skiner.
Tur att jag har underbara föräldrar som tar hand om hästarna när jag är dålig.
 

Kommentarer
Postat av: Jimmy

åå Grattis till den kommande lillen :)

2013-02-03 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0