Besök i stan

Idag skulle mamma åka till stan, och eftersom jag hade några ärenden dit följde jag med. Johnnie och Ludde var inte bästa vänner under morgonen, så lill-grabben fick följa med oss.
 
Vi spenderade nästan halva dagen i stan, och Ludde skötte sig fint. Han vill hålla koll på allt, och i stan fanns det mycket att kolla på. Nu ligger han här bredvid i soffan som en överkörd padda, trött efter en lång dag.
 
Är nöjd med dagens inköp, några presenter till olika personer och lite grejer till mig själv. Bland annat flaskor och burkar att ha sylt och saft i. Nu när jag har gått och blivit en bärplockande hemmafru måste jag självklart göra min egen saft och sylt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0