Kompis på besök!

Idag, vid lunchtid, kom min kompis Camilla hem till mig på besök. Hon hade ännu inte träffat Ludde så det var verkligen hög tid!
Hon hade även med sig några plagg hon köpt till lill-grabben:
 

Camilla känner mig väl, så hon vet vad jag gillar och inte gillar. Dessa plagg var helt underbara enligt mig, helt min stil! Lite för stora än så länge, men det är bara bra. För då har han nåt att växa i.
 
Vi satt länge och väl i soffan och pratade om allt möjligt. Sen kurrade våra magar så mycket att vi fick åka till samhället och handla pizza. Det är faktiskt bara de jag ätit idag, fy på mig.. Måste äta ordentligt!
Efter att ha pratat massor, ätit och gullat med Ludde åkte Camilla hem. Förhoppningsvis har vi lite planer för den 3:e augusti. Hoppas alla kan ses då!
 
Nu ska jag kolla lite på Morden i Midsomer, sen ska jag försöka skriva fler inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0