Luddemys

Eftersom jag oftast är uppe rätt mycket under morgonen brukar jag ofta sova rätt länge på förmiddagen. På så vis får Johnnie sova under morgonen och sen när han kliver upp får jag sova lite, och då tar Johnnie över ansvaret över Ludde.
Ludde sover rätt bra under natten numera, men vid 6-8 tiden tycker Ludde att det är hög tid att gå upp. Så man får ingen sovmorgon om inte någon av oss kliver upp och pysslar med grabben.
 
Idag ville Ludde ha mat vid halv 7, men ville inte somna om sen. Så Johnnie tog över för han skulle ändå upp. Jag somnade och några timmar senare var Johnnie tvungen att sticka iväg då det var problem med lastbilen. Han kom in och la Ludde i sängen med mig, men den pigga lilla gossen ville inte sova utan sprattlade vilt och pratade ständigt. Ingen mer sömn för mig..
Men han är bra fin att ligga och kolla på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0