Min dag

Idag har jag känt mig väldigt nere, hatar när dom dagarna kommer!
 
Valde att åka hem till föräldrarna med Ludde för att plocka bär, städa i mitt gamla rum och umgås. Humöret blev lite bättre i alla fall, för då fick jag annat att tänka på.
Ludde har dock varit lite grinig idag, vet inte riktigt varför.. Kanske hade han också en dålig dag? :)
 
Hittade lite allt möjligt när jag städade mitt gamla rum:(suddiga bilder, jag vet.. Men min mobilkamera är inge vidare..)
 
Annonsen jag svarade på när jag fick mitt jobb jag haft i 6 år:

Betyg från Jälla: (man ser vad jag är intresserad av och vad jag inte alls gillar..)

Bild på mig från lågstadiet: (jättesuddigt, jag vet. Men det gick inte att få det bättre!)

Alltid kul att rota bland ens gamla grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0