Fullt upp..

Dags att ta sig i kragen och uppdatera lite, så ni inte tror att jag dött!
Ja, jag vet att det kanske är lite hårt att skoja om döden när man har en dödlig sjukdom, men man ska inte ta livet allt för seriöst.. Vare sig man är sjuk eller inte.
 
Förra veckan påbörjades min behandling med full styrka, vilket ni säkert förstått eftersom jag skrev några inlägg i början på veckan.
Det var så mycket tider hit och dit att hålla reda på så jag blev tvungen att skriva ner allt på en lapp för att inte glömma hälften.
 
 
Anledningen till att det blev fattigt med inlägg mot slutet av veckan var helt enkelt att behandlingarna tog så hårt på mig. Efter cellgifterna jag fick på onsdagen låg jag som en överkörd padda i sängen. Sov mycket, och när jag inte sov eller kollade på tv försökte jag äta trots att jag mådde illa.
 
Nu känns det mycket bättre, kanske på grund av helgens vila. Så jag ska försöka skriva några inlägg då och då :)

Kommentarer
Postat av: Marie Skogström

Jag förstår att det känns jättedubbelt att nu köra igång för fullt. Å ena sidan tuffa behandlingar å andra sidan nödvändigt ont för att bota din cancer. Ser på din lapp att du har stöd. Är det något jag kan göra för dig så tveka inte att säga till. Kram /Marie

2013-06-03 @ 18:05:20
URL: http://www.kennelceciklas%40live.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0