Inför morgondagen

Håller på och förbereder inför resan till Örebro imorgon bitti. Vi ska åka tidigt eftersom jag ska på strålning i Uppsala på vägen dit.
Ska packa och göra allt klart så att jag bara kan kliva upp, äta frukost och sen åka.
 
Fick några papper hemskickade som jag nu suttit och fyllt i. Dom ska fyllas i inför såna här besök så att läkarna vet det dom behöver veta om en innan man sätter igång. Den ena lappen var lite allmänt om mig, och den andra om saker som rör buken/underlivet(eftersom det är där jag ska få deras behandling). Frågorna var till exempel om man fått barn, om man opererats i buken och om man ätit p-piller.
 

Ska även tvätta och röja upp lite här hemma eftersom jag blir borta några dagar. Vill underlätta för Johnnie så mycket som möjligt nu när han ska vara hemma själv med Ludde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0