Party!

Idag har Ludde varit på sin första fest!
Det var min kompis Heidi, Heidis pojkvän och Heidis mor som hade festen tillsammans. Det var en 100års-fest, för Heidis mor har fyllt 50 och dom andra 25.
 
Först hade dom 5-kamp, vilket jag jättegärna hade velat delta i. Men min något vuxnare hjärnhalva insåg att det var bäst att låta bli, för att inte ta ut sig allt för mycket. Nog för att jag är piggare än på länge, men man vet aldrig när all energi tar slut.
På festen fanns det mycket trevligt folk. Några ansikten man känner väl igen men inte träffat på länge, och andra helt nya människor.
Var väldigt kul att träffa folk jag känner sen tidigare, många hade jag inte träffat på år..
 
Nybadad Ludde på väg till festen!
 
När vi kom hem vid 12 på natten stack Johnnie vidare till några grannar för att ta några öl, och jag matade Ludde. Nu är han nattad och sover så sött.

Jag mosade i mig några mackor och jordgubbar till kvällsmat. Eller snarare nattmacka/jordgubbe! Smaskigt med jordgubbar, äter de nästan varje dag. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket, innan jag kryper ner i den nybäddade sängen för att flirta lite med John Blund.
 
Nattinatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0